Ważna informacja dla mieszkańców!
Przypominamy o corocznym obowiązku składania „Informacji o wyrobach zawierających azbest” przez właścicieli nieruchomości, na których znajdują się wyroby zawierające azbest.
Termin składania: do 31 stycznia 2025 r.
Dla osób fizycznych:
Formularz należy wypełnić, podpisać i dostarczyć do sekretariatu Urzędu Gminy Maszewo.
Dla osób prawnych:
Formularz należy złożyć do Marszałka Województwa Lubuskiego.
Formularze można pobrać ze strony:
https://bazaazbestowa.gov.pl/pl/praktycznie-o-azbescie/wzory-formularzy
Pamiętaj: Informację należy złożyć również wtedy, gdy azbest został usunięty i przekazany do utylizacji w ubiegłym roku.
W razie pytań prosimy o kontakt z Urzędem Gminy Maszewo pod numerem telefonu: 68 383 13 21.
Zadbajmy razem o środowisko i nasze bezpieczeństwo!